Gå tilbage   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlinger > AFDELNING > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse af brystet med implantat

Svar

LinkBack Emne værktøjer Søg i emne Vurder emne Visningsmåde
Gammel 2010-11-12, 16:17   #1
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Nov 2010
Standard Større bryster i kærlighedens navn

Hvis du havde små bryster men selv var tilfredse med størrelsen, ville du lytte til din mand, hvis han sagde, at han foretrak store bryster og overveje at få foretaget en bystforstørrelsesoperation? Min nærmeste veninde overvejer det stærkt – hun forklarer det med, at han er hendes livs prins – min menig er den, at hvis han virkelig elsker hende, ville han aldrig ha’ fundet på at spørge hende om en lignende ting.
Hvad er din mening?

xeniatre er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-12-28, 12:55   #2
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Dec 2010
Standard

Hmm... Her tænker jeg bare, er det hende han elsker eller er det hendes bryster..
Nej.. jeg vil aldrig udsætte min krop for en andens skyld.... især hvis jeg er tilfreds med dem jeg har. Elsker man sin partne, så er det hele pakken man betragter.. ikke kun dele af sin partne. Jeg har selv fået lavet en brystforstørrelse, men det er mit eget ønske og behov og tilfredstillelse....
Sirini er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2012-04-23, 21:10   #3
Gry
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Apr 2012
Standard Tricky!

Den er tricky..

Man skal nok passe på ikke at slutte fra at ens kæreste kan li store bryster og synes at det skulle være et ekstra plus hos kæresten, til at han ikke elsker hende som hun er.
Gry er offline  
Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies