|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse af brystet med implantat |
![]() |
|
|
LinkBack | Emne værktøjer | Søg i emne | Vurder emne | Visningsmåde |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Hej alle.
Jeg har lige været til konsultation og blev anbefalet anatomiske implantanter, og med 255 ml.. Er der nogle som ved hvilken skål det kan svare til? Jeg ligger nok normalt på en lille b. Men er meget i tvivl om jeg har valgt for lidt i ml.. Tak.. Kærlig hilsen en forvirret pige |
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Jan 2011
|
Det er da lidt underligt, at han ikke viste dig et eksempel samtidigt. Det ville jeg helt sikkert bede om, inden operationen. Når man bare får slynget et mål ud, kan det godt være lidt frustrerende.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
hvad er din højde og vægt? Jeg er også en lille b med fik anbefalet 375 ml, men er også 176 cm og vejer 69 kg.
Hvor skal det laves og hvornår |
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Apr 2012
|
Hej,
Kommer det ikke også lidt an på hvad du vil ha? Jeg mener er det større bryster eller STORE bryster du vil ha? Jeg har læst at mange synes de kunne ha valgt at få endnu større implantater, men jeg ved ikke helt hvorfor de syntes det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Jeg fortryder jeg valgte mine for små - jeg var meget tilfreds med dem det førte halve år men så var det som jeg gerne ville have mere - måske det bare er min tanker der skal finjusteres lidt
![]() ___________________ Knus Hannah fromatob.dk |
|
![]() |
| Bookmarks |
«
Foregående emne
|
Næste emne
»
| Emne værktøjer | Søg i emne |
| Visningsmåde | Vurder dette emne |
|
|
Lignende emner
|
||||
| Emne | Startet af | Forum | Svar | Nyeste indlæg |
| Hårtab grundet for meget tankevirksomhed.. | tulletrae | Generelt om hårtab | 0 | 2010-12-28 13:21 |
| Hej! Jeg skal til ansigtsløftning... | Ikke registreret | Ansigtsløftning | 0 | 2010-05-17 19:45 |
| operation af stritøre hvor? | Ikke registreret | Øreoperation | 0 | 2010-05-10 11:37 |
Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:29.

Flad visning