|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse af brystet med implantat |
![]() |
|
|
LinkBack | Emne værktøjer | Søg i emne | Vurder emne | Visningsmåde |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Jeg har piercing i min ene brystvorte og vil høre om der er nogen her der ved, om jeg skal tage den ud under operationen? Har hørt at man kan skifte den ud med en plastik ring eller stav og det vil være fint… Er bange for at det vil være umuligt at sætte noget ind igen efter operationen, da jeg regner med at brystet vil være hævet og meget ømt. Nogle med kendskab?... Tak.
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Skulle fjerne min navlepiercing en dag før operationen… de sagde at det gik ikke at have den :P
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Neeeeej! Efter hvor lang tid satte du den ind igen?
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Mine brystvorter er ikke hævede, men ekstremt ømme! Men jeg satte min piercing tilbage den næste dag… men det er jo i navlen… så jeg ved ikke hvordan det forholder sig med brystvorter???
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Hmmm, ok, skal spørge dem på klinikken om hvad de synes. Måske hvis jeg er heldig, vil jeg miste følsomhed i brystvorten og vil kunne sætte min piercing tilbage uden at føle noget
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Har selv piercing i brystvorten, skulle fjerne den før sidste vask på klinikken… Men senere fik hjælp af sygeplejersken for at sætte den ind igen. Var så bedøvet af alt det smertestillende at jeg ikke kunne mærke noget som helst!
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Nov 2010
|
Den besked jeg fik var: Ingen smykker under operationen! Ingen grund til at fremprovokere infektioner mere end højst nødvendig!
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
«
Foregående emne
|
Næste emne
»
| Emne værktøjer | Søg i emne |
| Visningsmåde | Vurder dette emne |
|
|
Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:34.

Flad visning