Gammel 2010-05-26, 19:37   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard Piercing :P

Jeg har piercing i min ene brystvorte og vil høre om der er nogen her der ved, om jeg skal tage den ud under operationen? Har hørt at man kan skifte den ud med en plastik ring eller stav og det vil være fint… Er bange for at det vil være umuligt at sætte noget ind igen efter operationen, da jeg regner med at brystet vil være hævet og meget ømt. Nogle med kendskab?... Tak.

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-05-27, 17:17   #2
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard skulle fjerne min

Skulle fjerne min navlepiercing en dag før operationen… de sagde at det gik ikke at have den :P

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-05-27, 18:14   #3
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard

Neeeeej! Efter hvor lang tid satte du den ind igen?

Besvar med citat
Gammel 2010-05-27, 18:27   #4
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard

Mine brystvorter er ikke hævede, men ekstremt ømme! Men jeg satte min piercing tilbage den næste dag… men det er jo i navlen… så jeg ved ikke hvordan det forholder sig med brystvorter???

Besvar med citat
Gammel 2010-05-28, 11:08   #5
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard

Hmmm, ok, skal spørge dem på klinikken om hvad de synes. Måske hvis jeg er heldig, vil jeg miste følsomhed i brystvorten og vil kunne sætte min piercing tilbage uden at føle noget

Besvar med citat
Gammel 2010-05-28, 21:20   #6
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Smile

Har selv piercing i brystvorten, skulle fjerne den før sidste vask på klinikken… Men senere fik hjælp af sygeplejersken for at sætte den ind igen. Var så bedøvet af alt det smertestillende at jeg ikke kunne mærke noget som helst!

Besvar med citat
Gammel 2010-11-12, 17:21   #7
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Nov 2010
Standard

Den besked jeg fik var: Ingen smykker under operationen! Ingen grund til at fremprovokere infektioner mere end højst nødvendig!
xeniatre er offline  
Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies