|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse af brystet med implantat |
![]() |
|
|
LinkBack | Emne værktøjer | Søg i emne | Vurder emne | Visningsmåde |
|
|
#1 |
|
Guest
|
hej, jeg går og tænker på en ting…. Findes der nogen andre metoder for brystforstørrelse end implantat? Jeg har søgt i ugevis efter produkter, der vil kunne få mine bryster til at se større ud, og jeg mener ikke bh’er med mere indlæg. Jeg fandt nogle cremer og geler, men så læste jeg at det var noget fup… og det er måske rigtig nok :/ Men jeg vil ikke give op og håbet stadigvæk er der… vil virkelig ikke lægge mig under kniven og få noget sat ind i mine bryster… Jeg har læst om en urt, der hedder noget i retningen af puertica murfia, der skulle få brystet til at vokse eller noget i den retning. Kan det virkelig passe? Jeg tror ikke at den vil kunne få mine bryster fra et næsten ikke eksisterende a-skål til at vokse til en c-skål, men måske kan den gøre noget ???
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Har aldrig hørt om den urt der... men ved at man kan få indsprøjtet en filler, der hedder Macrolane. Den kan forstørre bryster op til to størrelser. Men resultatet holder ikke, så man skal gentage behandlinger i al evighed… men der er vist stadigvæk billigere end implantater, der også skal skifter hvert tiende år…
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
hej, tak for svaret og tipset, men tror ikke at jeg ville teste den, hvis jeg skal være helt ærlig… holder mig stadigvæk til det mere naturlige. Men tak for tipset i hvert fald og kommentar
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Nov 2010
|
Søde du, hvor ville jeg dog gerne sige ja til dit spørgsmål. For nogen år tilbage brugte jeg formuer på en skønhedsklinik på brystmassage med meget specielle creme – specielle og dyre – nok mest dyre… - og lige meget hjalp det. Jeg fik foretaget et brystlift for 3 år siden og snakkede med min kirurg om netop de creme. Ifølge hende er en sådan mulighed ikke-eksisterende.
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
«
Foregående emne
|
Næste emne
»
| Emne værktøjer | Søg i emne |
| Visningsmåde | Vurder dette emne |
|
|
Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:34.

Flad visning