Gammel 2010-05-30, 20:31   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Unhappy er bekymret...

Hej, jeg blev opereret for knap tre uger siden og er meget tilfreds med resultatet. Implantater blev sat ind gennem mine armhuler. Nu har jeg fået problem med at strække min ene arm og kan slet ikke få den helt op over hovedet, det føles som om en eller anden nerve bliver irriteret… og lige præcis under den arm er arret større og føles mere ”knudret”. Ifølge sygeplejersken, som er min kontaktperson på klinikken, er der ikke noget galt og problemet vil løse sig inden et par uger når hævelsen vil aftage, men jeg er faktisk meget bekymret for hvis det ikke er kun hævelsen, men en større skade, lige som nervebaneskade eller noget lignende. Det kan jo være permanent! Er der nogen her, der har oplevet noget lignende?

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-05-31, 13:24   #2
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Lightbulb

Det virker som om det er hævelsen der trykker på en nerve og derfor får du de symptomer som du beskriver. Men andre ord, kan du bare tage det roligt og give det lidt tid. Men hvis symptomerne ikke forsvinder om nogle uger, skal du nok kontakte din klinik igen og få din kirurg til at undersøge dig. Håber, at du vil få det bedre meget snart

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-11-12, 15:38   #3
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Nov 2010
Standard

Hej, hvordan går det med din arm? Gik det i orden af sig selv, eller blev de nødt til at åbne igen? Det var da en væmmelig oplevelse
xeniatre er offline  
Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies