|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse af brystet med implantat |
![]() |
|
|
LinkBack | Emne værktøjer | Søg i emne | Vurder emne | Visningsmåde |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Jeg overvejer at gennemgå brystforstørrelse, men går og tænker på hvor store implantater vil være bedst for mig. Jeg er kun 1.59 og vejer ca. 45 kg. Jeg vil have store bryster, men som ser naturligt ud. Er der nogen her, der er nogenlunde lige som mig og som fik lavet bryster?
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Jeg synes, at du skal kontakte en klinik og se hvad de siger. De fleste klinikker i Denmark laver også computersimulationer, så du vil kunne se resultatet inden du vil beslutte dig.
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
OK, tak for det! Er der nogen der kan anbefale en god klinik i Århus?
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Nov 2010
|
Jeg har en veninde (lidt din højde og vægt), som fik lavet nogen meget store bryster - træt af at høre for de små bryster. Så hun udfordrede skæbnen og fik nogen meget store – virkede de pga. hendes lille højde. Hun fik dem udskiftet 2 år efter til en noget mindre størrelse. Det er vigtigt, at det bliver proportionelt, hvis du ikke skal gå hen og blive ked af det.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Dec 2010
|
Hej.
Jeg er lige kommet hjem efter en brystforstørrelse. Jeg er næsten samme størrelse som dig, dog lavere... smiler.. 155 cm samt 48 vægt. Jeg har ammet i 3 år og mine bryster var mindre end A70. Jeg fik implantat størrelse 255ml i dråbe formet. Jeg synes efter min meningen, den mest naturlig form alt efter alderen. Hvis du er en ung pige vil høj profil være ok, men i min alder på 43 dråbe formet er den mest anatomisk korrekt. Jeg har brugt Aros pvt hospital i århus, og fortryder ikke et øjeblik. Jeg er ude af smerte efter 4 dage, jeg er mobil og arbejdsdygtig efter 4. dag. Synes bare de er super eksperter. Men det er vigtigt man tænker over hvad er formålet med forstørrelsen for at afgøre størrelsen. Men tage en god snak til forundersøgelsen. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
«
Foregående emne
|
Næste emne
»
| Emne værktøjer | Søg i emne |
| Visningsmåde | Vurder dette emne |
|
|
Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:36.

Flad visning