Gammel 2010-06-09, 11:04   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Question bandage eller bh?..

Hej!
jeg fik lavet brystforstørrelse i fredags og fik bandage på. Men nu når jeg kigger i spejlet ser det ud til at den presser mine bryster for meget ind til kroppen så det ser ud til at jeg får hængebryster. Er det egentlig mening med at bandagen skal sidde sådan eller?... Jeg har hørt at hvis man anvender en sports BH vil brysterne sidde oppe og ikke blive trukket flad som pandekager. Kan det passe?

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-06-09, 19:32   #2
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard hmmm

Hej! Jeg undrer mig over den samme ting. Har fået lavet brysterne for to dage siden og kan ikke lide hvordan bandagen trykker mine bryster ind. Det ser helt forkert ud… Overvejer at spørge min læge om en sports bh vil være en bedre løsning.

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-10-20, 12:07   #3
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Oct 2010
Standard

Jeg tror nu, at det er meget normalt, at bandagen skal stramme lidt ind – selvfølgelig kan du altid ringe til din kirurg, hvis du tror, det er for meget.
Men jeg synes ikke, at du skal skifte til sportsbh. uden først at spørge eksperten.
jasmine er offline  
Besvar med citat
Gammel 2010-10-20, 17:56   #4
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard Simulering

Synes der var nogle der snakkede om cmputersimulering.. Hvordan foregår det?

Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies