Gammel 2010-06-10, 11:41   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Cool kan man klare det?

Hej!!! Jeg skal få lavet brystforstørrelse 22/6, 345 g silikonegel bagved musklen. Vil bare lige høre i hvor lang tid vil man have så meget ondt at man ikke vil kunne lave noget? Jeg har nemlig to små børn, som skal passes og min kæreste vil starte på arbejde en uge efter min operation. Kan man klare to børn selv en uge efter sin brystforstørrelse? Tak for jeres svar, alle sammen!

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-06-10, 17:23   #2
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard det vil være svært...

hej, jeg ville aldrig have klaret det alene de første to uger efter operationen. Min mand skulle hjælpe mig ud af sengen hver morgen før han gik til job. Men alle har det jo på forskellige måder. Min veninde havde det ret godt allerede efter en uge, men hun har ingen børn, så ved ikke hvordan det ville være for hende hvis hun skulle passe to små… Men jeg håber, at du vil klare det! Husk bare at passe på dig selv og ikke anstrenge dig for meget! Held og lykke!

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-06-11, 11:32   #3
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Smile tak!

Ok, tak for svaret! Overvejer at bede min mor om hun kunne passe børnene i et par dage, selv om hun synes, at det er en fjollet idé med brystforstørrelse

Besvar med citat
Gammel 2010-10-20, 12:22   #4
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Oct 2010
Standard

Jeg synes, du skal bede hende om at passe børnene i mere end et par dage.
Og måske forberede en masse mad, som du kan smide i fryseren og blot opvarme i mikroovnen.
Selvfølgelig synes hun, det er fjollet – hun er jo også en mor og er lidt nervøs for, hvordan det skal gå.
jasmine er offline  
Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies