Gammel 2010-11-17, 18:22   #1
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Nov 2010
Smile BMI for høj?

Hej.
Jeg er indstillet til en brystreduktion, men faldte over der stod man kun måtte have en bmi på 25, men hvad sker der når ens bmi er på 26? Jeg mener bare at ens bryster har en del af årsagen til hvorfor ens bmi er for højet når de vejer mere end de normalt vil gøre. Er der nogen der ved om de vil godkende en når ens bmi er på 26?

pernulle er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2011-04-02, 17:21   #2
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Apr 2011
Standard

Hvis ens bmi er højere end 25, vil man blive betegnet som overvægtig. Hvis du ellers har en slank talje men meget store bryster, vil du næppe blive betegnet som ovenstående – som min veninde, der fik foretaget en brystreduktion på 3 kg. hvert bryst (ret meget). Hvis du til gengæld er overvægtig OG har store bryster, vil du sikkert få at vide, at du helst skal tabe dig, da resultatet vil blive bedre, hvis du taber dig før operationen i stedet for efter.
silleabc er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2011-04-05, 20:48   #3
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Lightbulb Beror på

På en offentlig klinik får du nog nej men på en privat klinik brukar de vara lite mer toleranta. Men då får du ju betala själv så det kanske är värt att kämpa bort de sista kilona...

Lycka till!

Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies