Gammel 2010-05-29, 17:22   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard Hvem bestemmer?

Jeg vil gerne formindske mine enorme bryster og tænker på om hvem det er, der bestemmer den nye størrelse? Jeg har hørt at det er kirurgen, der ser hvad der kan gøres og at det er ret begrænset hvor meget man kan tage fra et bryst… så man vil ikke blive stillet overfor mange valgmuligheder. Kan det passe?

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-05-30, 12:06   #2
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Lightbulb

Jeg fik min brystformindskelse for 3 år siden, og der var det kirurgen der fuldt ud bestemte hvilken størrelse jeg fik. Det ser ikke ud til at jeg fik mindre bryster, de hænger bare ikke mere. Men hvis du skal formindske bryster fordi der er for tunge, så tror jeg at du kan i hvert fald vælge mellem flere størrelser.

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-09-20, 23:11   #3
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Sep 2010
Standard

For mit vedkommende var det mig selv, der bestemte, men kirurgen der rådgav.
Jeg var næsten praktisk talt i stand til at få dem gjort bitte små – havde meget små bryster inden jeg blev gravid, så for mig var ”de her” ikke mine bryster.
Kirurgen synes, at jeg skulle passe på ikke at blive ”usymmetrisk” – og i dag er jeg virkelig glad for, at jeg lyttede til hende mere end til mit stædige jeg.
-er super glad for resultatet!
abeloneto er offline  
Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies