Gå tilbage   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlinger > AFDELNING > Plastikkirurgi > PLASTIKKIRURGER & KLINIKER > Plastikkirurgi udenlands

Plastikkirurgi udenlands Diskussioner om plastikoperationer, kirurger & kliniker i udlandet

Svar

LinkBack Emne værktøjer Søg i emne Vurder emne Visningsmåde
Gammel 2017-03-10, 22:04   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard Hjælp har parafin Olie i kroppen

Hej er en fyr på 20 som har smadret min krop med parafin olie for 1,5 år siden og har ødelagt mit selvværd i dag og har prøvet at leve med det men mine arme er 50 cm og man kan se der olie og føles ikke som en del af min krop og søger hjælp ved alle privat klinikker... skal bare have det ud på den ene eller anden måde

Hvis nogen kender nogen der har fået det ud eller et sted der måske vil gøre det please kontakt mig

M_b.Andersen@yahoo.com

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2017-03-10, 22:10   #2
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Mar 2017
Standard

Hej er en fyr på 20 som har smadret min krop med parafin olie for 1,5 år siden og har ødelagt mit selvværd i dag og har prøvet at leve med det men mine arme er 50 cm og man kan se der olie og føles ikke som en del af min krop og søger hjælp ved alle privat klinikker... skal bare have det ud på den ene eller anden måde

Hvis nogen kender nogen der har fået det ud eller et sted der måske vil gøre det please kontakt mig

[email]M_b.Andersen@yahoo.com
Math8568 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies