Gå tilbage   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlinger > AFDELNING > Plastikkirurgi > ANSIGTSKIRURGI > Næsekorrektion

Næsekorrektion Kirurgisk forandring af næsens størrelse og form (næseoperation)

Svar

LinkBack Emne værktøjer Søg i emne Vurder emne Visningsmåde
Gammel 2012-01-23, 12:49   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard Risiko for fejlbehandling

Hej

Man hører meget i medierne om, at der er en stor %-del fejlbehandlinger inden for plastik-kirurgi, når det handler om brystimplantater. Men hvor ofte sker der fejlbehandling ved næse-operationer? Det synes jeg ikke lige man hører så meget om.
Er det fordi det er en mere simpel operation, eller er risikoen i virkeligheden lige så stor for et utilfredsstillende resultat ved næseoperationer?

Mvh.
M

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2012-04-12, 10:10   #2
Kat
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Apr 2012
Standard nok en af de mest sikre operationer

Næseoperationer er blandt de mest populære indgreb, og sådan som jeg har forstået det, en af dem med laveste risiko for komplikationer.

Det som kan ske at der dannes noget brusk i næsen efter operationen som så kræver en lille ekstra operation. Det sker i ét ud af 10 tilfælde.
Kat er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2012-04-12, 12:54   #3
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard

Er der nogen som vil fortælle om deres næseoperation her i forummet. Jeg er ret nysgerrig efter at vide hvordan det føles bagefter.

Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies