Gå tilbage   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlinger > AFDELNING > Plastikkirurgi > ANSIGTSKIRURGI > Øjenlågskirurgi

Øjenlågskirurgi Fjernelse af overskud af hud i øjenlåg samt poser under øjnene (Øjenlågsplastik)

Svar

LinkBack Emne værktøjer Søg i emne Vurder emne Visningsmåde
Gammel 2010-06-10, 17:25   #1
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Smile Poser under øjnene

Er der nogen her som fik lavet operation for at fjerne poser under øjnene? Hvordan gik det? Hvor gamle var I og hvor lang tid tog det at heale? Mange tak for jeres svar! Jeg er 60 og overvejet at få lavet operationen… MVH Tilda

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-06-11, 13:51   #2
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard

Hej Tilda! Jeg er selv næsten 60 og fik lavet operationen for en uge siden. Ved ikke hvordan resultatet vil blive, er stadigvæk ret hævet og har blå mærker, men håber på det bedste. Min læge sagde at det vil tage mindst en uge til før de blå mærker forsvinder Held og lykke med din operation! Hilsen, Anna

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Besvar med citat
Gammel 2010-06-13, 11:18   #3
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Smile tak

Tak Anna

Besvar med citat
Gammel 2010-06-13, 13:23   #4
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Standard

Fjernede poser under øjnene for en måned siden, men er ikke så tilfreds med resultatet… desværre. Er 43 år gammel. Jeg synes ikke at resultatet er blevet godt nok, men min læge fraråder mig at tage én omgang til og i stedet anbefaler en eller anden laserbehandling. Ved ikke hvad jeg skal synes. Vil gå og snakke med andre læger om det og så får vi se. Men held og lykke med din operation, Tilda!

Besvar med citat
Gammel 2010-06-14, 10:41   #5
Ikke registreret
Guest
No Avatar

Smile er meget tilfreds

Hej Tilda! Jeg er 63 og blev opereret for to uger siden. Kan allerede se, at resultatet er blevet rigtig godt. Kan ikke vente til at blå mærkerne helt forsvinder. Held og lykke med din operation

Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Emne værktøjer Søg i emne
Søg i emne:

Avanceret søgning
Visningsmåde Vurder dette emne
Vurder dette emne:

Regler for indlæg
You may post new threads
You may post replies