|
|||||||
| Øjenlågskirurgi Fjernelse af overskud af hud i øjenlåg samt poser under øjnene (Øjenlågsplastik) |
![]() |
|
|
LinkBack | Emne værktøjer | Søg i emne | Vurder emne | Visningsmåde |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Er der nogen her som fik lavet operation for at fjerne poser under øjnene? Hvordan gik det? Hvor gamle var I og hvor lang tid tog det at heale? Mange tak for jeres svar! Jeg er 60 og overvejet at få lavet operationen… MVH Tilda
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Hej Tilda! Jeg er selv næsten 60 og fik lavet operationen for en uge siden. Ved ikke hvordan resultatet vil blive, er stadigvæk ret hævet og har blå mærker, men håber på det bedste. Min læge sagde at det vil tage mindst en uge til før de blå mærker forsvinder
Held og lykke med din operation! Hilsen, Anna
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Tak Anna
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Fjernede poser under øjnene for en måned siden, men er ikke så tilfreds med resultatet… desværre. Er 43 år gammel. Jeg synes ikke at resultatet er blevet godt nok, men min læge fraråder mig at tage én omgang til og i stedet anbefaler en eller anden laserbehandling. Ved ikke hvad jeg skal synes. Vil gå og snakke med andre læger om det og så får vi se. Men held og lykke med din operation, Tilda!
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Hej Tilda! Jeg er 63 og blev opereret for to uger siden. Kan allerede se, at resultatet er blevet rigtig godt. Kan ikke vente til at blå mærkerne helt forsvinder. Held og lykke med din operation
|
|
![]() |
| Bookmarks |
«
Foregående emne
|
Næste emne
»
| Emne værktøjer | Søg i emne |
| Visningsmåde | Vurder dette emne |
|
|
Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:09.

Held og lykke med din operation! Hilsen, Anna

Flad visning