|
|||||||
| Skønhedsbehandlinger for ansigt Forum for diskussion om skønhedsbehandlinger for ansigt |
![]() |
|
|
LinkBack | Emne værktøjer | Søg i emne | Vurder emne | Visningsmåde |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Jan 2012
|
Hej,
Jeg ville høre om der er andre som har haft dårlige oplevelser med behandlinger hos Yvonne's Beauty på Frederikssundsvej i Husum? Også ift. fx ansigtsbehandlinger, kropsbehandlinger, massage el. lign? Jeg har fået lavet eyelash extensions (påsatte vipper) og resultatet blev VIRKELIG, VIRKELIG grimt (lignede at der lå små klatter af sort mascara på mine vipper + at man dårligt kune se at der overhovedet var sat flere vipper på). Der var ikke én eneste i min omgangskreds som bemærkede det positivt - én veninde spurgte om jeg havde glemt at rense min gamle mascara af(!) og en anden spurgte 'hvad er det for nogle sorte klatter der ligger på dine vipper'(!). Ikke lige den reaktion jeg havde håbet på! Nå, værre er det, at efter ca. 2 uger begyndte vippern at falde af. Men i stedet for bare at falde af som forventet - tog de lige alle mine egne vipper med også! For hver kunstig vippe, mistede jeg op til 7 af mine egne viper (fordi de sad fast i de sorte limklumper). Efter 3-4 uger var jeg stort set vippeløs (havde kun enkelte små hår tilbage som var på ved til at vokse ud). Jeg klagede selvfølgelig til Yvonne Rasmussen som ejer Yvonnes Beauty, og fik lovning på en erstatningsbehandling. Efterfølgende har hun dog valgt at ignorere min henvendelser, så nu har jeg måtte klage til Konkurrence og Forbrugerstyrelsen (men det kan jo tage 100 år). Udover de 895 kr. eyelash extensionen kostede, har jeg måtte købe en proteinmascara til 1200 kr. (for at hjælpe mine egne vipper til at vokse ud igen) og kunstige vipper som jeg har måtte bruge i mellemtiden. Alt i alt en rimelig dyr oplevelse når man er på SU! Men jeg vil gerne høre fra andre som har haft dårlige oplevelser hos Yvonnes Beauty? (Der må være mange!) Og hvis I efterfølgende har klaget, har I så fået jeres penge igen? Og hvordan? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
Registreringsdato: Apr 2012
|
Øv! Det var godt nok en kedelig oplevelse du havde der.
Håber at du lykkedes med at få pengene igen. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| eyelash extensions, kunstige vipper, påsatte vipper, skønhedsbehandling, yvonnes beauty |
«
Foregående emne
|
Næste emne
»
| Emne værktøjer | Søg i emne |
| Visningsmåde | Vurder dette emne |
|
|
Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:46.

Flad visning