Se enkelt indlæg
Gammel 2010-06-28, 17:24   #1
Geeky117
Junior Member
No Avatar

Registreringsdato: Jun 2010
Question Er jeg blevet snydt eller var mine forventninger for høje?

Hej,

For 4 måneder siden gennemgik jeg fedtsugning af hagen.

Ved konsultationen inden operation spurgte jeg selvfølgelig om hvilket resultat jeg kunne forvente i mit tilfælde.

Jeg ville fedtsuge området under hagen men også ”poserne” på siden af hagen for at få en markant kæbelinje.

Kirurgen bedømte at der var meget fedt samlet under hagen og derfor var prisen 12 000 kr, hvor deres normale pris ellers ligger på ca. 10 000. Jeg forstod grunden til min pris og accepterede den.

Jeg er 35 år og kirurgen sagde at healingsprocessen derfor ville tage meget kortere tid da min hud stadig er elastisk.

Han mente at der vil gå ca. 3 måneder før jeg ville kunne begyndte at se resultatet.

Nu er der gået 4 måneder og jeg kan kun se en del af forandringen. Jeg kan se forskel under min hage, men ”poserne” på siderne er der stadigvæk.

Ingen fra mine omgivelser kan se en forskel og når jeg siger at jeg har gennemgået en fedtsugning under min hage kan mine venner ikke tro det.

Så mit spørgsmål er: havde jeg urealistiske forventninger til min fedtsugning?

Jeg føler at jeg burde ha fået et bedre resultat også da jeg blev lovet det og har betalt ekstra.

Tak for svaret.
Geeky117 er offline  
Besvar med citat